Tema: Re: LATGA
Autorius: Faktas
Data: 2010-05-17 13:42:14
tu tik neįsijausk į smegenų pudrintojo rolę.
kalba net neina apie jokį parisiuntimą nelegalų.
aišku labai patogu parduoti kompaktą, o paskui, jei kas sugalvojo
jį paklausyti ne namie tai dar mokesčių pareikalauti.
tai prieštarauja bet kokiai logikai.
plaktuko pardavėjai irgi mielai tokiom teisėm naudotųsi:
parduoda plaktuką, o paskui latgaa eina ir ieško ar kas kartais nesinaudoja kartu vienu plaktuku,
o gal tu jo pagalba stataisi namą - šnai 2000lt baudelė.