Tema: Re: Parduotuves iškaba
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-03-09 13:05:00
> :) nu biurokratai moka humoro pavaryti.
> cia kas be ko.
> matau esi ziauriai piktas del to :)
> buvau ir as, kai prasipise su projektu n kartu atisakem daryti darba.

Tai kaip nebūsi piktas, kai jie elementarių dalykų negali padaryti iki
galo. Vakar nuvažiuoju į migracijos tarnybą atsiimti asmens kortelės ir
paso, tai sako nėra dar, nepadarytas. Išvažiuodamas pasitikrinau jų
tinklalapyje ar padaryta. Rodė informaciją, kad ir pasas, ir kortelė jau
padaryti ir yra migracijos tarnyboje, bet nuvažiavus jau nėra. Tipo
broką padarė ir išsiuntė perdaryti.
Sakau, tai nors dabar pakeiskite informaciją internete, kad neklaidintų
žmonių. Negalime, sako. Tai tiems, kurie gali pasakykite patariu, bet
operatorė nežino kas gali, pasirodo.