Tema: Re: Parduotuves iškaba
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-03-09 08:37:11
2010-03-08 23:34, VNO rašė:
> negaliu garantuoti del auksciau pateiktos info.
> bet nemanau, kad ji pasikeite.
>
> miestas turi atrodyti tvarkingai galu gale.
> o ir pats buvau asmeniskai susidures su jais - kai nepavyko suderinti iskaba del ju noru ja matyti "truputi kitokia":)

Nežinau kaip Molėtuose, bet Vilniuje šitą komisiją reikia kuo greičiau
paleisti, o gal ir teisti jos narius, kad kitiems būtų pamoka. Vienos
mažos iškabos negali suderinti tris mėnesius. Nuneši pirmą kartą surašo
pasiūlymus, padarai pagal tuos pasiūlymus vėl nuneši, bet šį kartą jau
gauni naujus pasiūlymus dažnai prieštaraujančius prieš tai duotiems.
Galų gale leidimo negauni visai arba gauni tokį, kuris niekam nereikalingas.

Akivaizdus pavyzdys kaip biurokratai niekada gyvenime neužsidirbęs nei
lito iš savo darbo bando mus mokyti kaip mes galime užsidirbti iš
reklamos ir iškabų nors mes jau labai seniai iš to gyvename.

Jie net su savo darbu (popieriais) nesusitvarko. Paklausti apie
dokumento vykdymo eigą tik mykia kokie jie užsiėmę ir nežino kokioje
stadijoje dokumentas yra ir vis kitu numeriu siūlo skambinti. Paskutinį
kartą leidimą jau buvo atsiėmęs pats mano užsakovas, bet manęs
neinformavo, tai man pradėjus ieškoti kur yra leidimas pusę darbo dienos
ieškojo kol pagaliau išsiaiškino, kad jis jau atsiimtas.