Tema: Re: Parduotuves iškaba
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-03-09 12:55:37
2010-03-09 10:17, Tomas rašė:
> Kazhkadaise, kuomet dirbau su reklama, eidavo tie projektai so
> svistom, ish pirmo, bent jau man. Tiesiog reik laikytis reikalavimu.
> O jei nukrypsti ar nezhinai ju - pats kaltas. Budavo projektuku,
> kuomet klientas izhsispiria, kad noriu butent taip, o ne kitaip,
> tuomet kad ir toks variantas - seniunijos architektas, su kuriuo esam
> seni pazhistami ir draugishki santykiai, paaishkina - cia toks
> rajonas, nu negaliu niekaip - pasirashysiu - ishkart najiezdas ant
> manes, komisijos, tikrinimai, baudos, a chule cia pasirashei, kyshi
> [...]

D.R. jau seniai nedalyvauja šitame reikale, o jei dalyvauja kažkur, tai
visiškai nematomai. Nelabai įsivaizduoju kaip miestas pasidarys
tvarkingas, kai komisijos nuomonė per mėnesį pasidaro kitokia/priešinga
to paties objekto atžvilgiu. Ar kada nors yra buvę, kad komisijos padarė
ką nors teigiamo? Jos paprastai sudaromos nuo ko nors
atsifutbolinti/vilkinti, o ne darbus tvarkingai padaryti.