Tema: Re: globa
Autorius: Gintas
Data: 2010-01-20 18:27:13
taigi klausiu kazkelinta syki-kaip pasimt tevui pinigus, jeigu jau tokie protingi? Jam tiko toks variantas-iveda savo slaptazodi, iraso norima suma ir padaro norima  pavedima, norima kryptimi, sededamas namuose. Normalu, turint aisku prota ir  veikiancia kaire ranka? Taciau atkrito toks variantas. Linas siulo -atiduot visus is banko pinigus kam nors, o paskui is to kazko-atsiimt ir jau paciam dalint grynais kam nori :) Patsai siulai parasyt igaliojima kam nors, o paskui vis tiketis, kad norimu laiku, norima suma-tas kasnors padarys pavedimu? Abu atvejai-sudetingi, nes kam nors daves rakta nuo seifo bent valandai-gali neberast seifo turinio :) Vadinasi , turedamas pinigus banke, o ne pakastus po obelimi -pasidarai bejegis. Nes issikast galetum ir kaire ranka, o is banko pats kaire jau nebepasiimsi, teks prasyt , kad kas nors paimtu ir tiketis, kad nepabegs pasiemes :)))  Juk taip?