Tema: Re: globa
Autorius: Gintas
Data: 2010-01-20 17:39:18
Marazmai konkretus. Taigi -banke ir as buvau, galejau pateikti dokumentus, irodancius mano rysi su tevu ir pasirasyt uz ji, nurodydamas ta priezasti, kodel tevo desine ranka neklauso. Taciau aiskiai buvo pasakyta-kol bankas negaus tokio paraso , koks yra ant tevo paso-galit banke nesirodyt! O ir su notaro igaliavimu-internetines bankininkystes-negausi! Toks nurodymas.  O duot igaliojima metams-vadinasi metus pasikliaut zmogumi, kuriam ta igaliojima duodi. Sutik-retas to nori :)

parasyk, kad tavo alga man pervestu, paskui galesi is manes ja pasiimti :)))))