Tema: Re: globa
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-20 17:46:35

"Gintas" <netikras@adresas.lt> parašė naujienų
news:hj7835$ppj$1@trimpas.omnitel.net...
> Marazmai konkretus. Taigi -banke ir as buvau, galejau pateikti dokumentus,
> irodancius mano rysi su tevu ir pasirasyt uz ji, nurodydamas ta priezasti,
> kodel tevo desine ranka neklauso.

Aga. Paskolinu tau 1000 Lt, o tu man ju negrazini. Paduodu tave i teisma. Tu
atneshi rasteli,kuriame parasyta - "Ash, Antanas pasirashau uz Lina, kad jis
gavo 1000 Lt ir Gintarui jokiu pretenziju neturi. Pasirashau uz ji, nes
Linas to nenori daryt". Kaip manai - teismas tai laikys irodymu, kad tu man
pinigus grazinai, jei ash reksiu, kad Antanas čmo? Net jei Antanas mano
brolis, tevas, sesuo?

>Taciau aiskiai buvo pasakyta-kol bankas negaus tokio paraso , koks yra ant
>tevo paso-galit banke nesirodyt! O ir su notaro igaliavimu-internetines
>bankininkystes-negausi! Toks nurodymas.
>O duot igaliojima metams-vadinasi metus pasikliaut zmogumi, kuriam ta
>igaliojima duodi. Sutik-retas to nori :)

Cia jau tavo tevo problemos, kad tavimi nepasitiki.