Tema: Re: globa
Autorius: Gintas
Data: 2010-01-19 22:58:55
paskutines zinios-nuvezus teva su vezimeliu i banka isaiskejo-nors tevas aiskiai atsake i klausima ir pareiske aisku nora turet internetine bankininkyste-vien jo paraso neuzteko. Karves is banko pareikalavo ne tik paraso, taciau ir jo ranka uzrasytos savo pavardes ir vardo. Tevas kaire ranka to padaryt negalejo-tad nieko ir neisejo. Maza to-karves paaiskino, kad netgi TURINT notaro igaliojima, INTERNETINE bankininkyste nebus suforminta. Toks tipo nurodymas! Nes,  zmogus turintis internetine bankininkyste-turi turet gerai veikiancia desine ranka-kad surinkt kodus .........O jei tai daro su kaire-tai turi su kaire ir sugebet pasirasyt! Ir pasirasyt lygiai taip-kaip pasirasyta pase, (priesingu atveju issiimt kita pasa, su kitaip atrodanciu savo parasu) Hansa bankas, Telsiu skyrius