Tema: Re: globa
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-20 01:41:01

> gerai, kad nepaklausei, kam tau duonos kasdienines rieke :))))) Visu
> pirma-taigi zmogus, netekes tegu ir triju pirstu, gali nenoret, kazkam
> igaliojimo duot, kad paskui is to, kazko, pinigu prasinet :)

Panasu, kad ne triju pirstu netekes, o biski r galvos nupjove. Labai jau
naglai gaunas - "Isduokit man kodus, kurie skirti identifikuoti mano
asmenybei. Ash tuos kodus pazeisdamas sutarti atskleisiu tretiesiems
asmenims, kurie atliks veikmsus su mano pinigais apsimesdami manimi nors
sutartis to neleidzia. Tiesa - ant tos sutarties,kad jus man ishdavet tuos
kodus ash irgi tinkamai nepasirasysiu. O jei jus to nepadarysit - esat
karves".

>O antra-ar duodant ta igaliojima pasirasyt pas notara nereiks?

Nereiks.

> Tad klausimas 5 syki, tegu ir tingisi kartot, taciau tenka " ......ka
> daryt reiktu, jeigu prarastum tuos tris pirstus?"

Isduociau igaliojima kitam asmeniui.