Tema: Re: globa
Autorius: Gintas
Data: 2010-01-20 00:36:26
neskolinciau :) Nes nebe tie laikai, kai notaro patvirtintas rastas leistu tiesiai kreiptis i anstoli. O islaidos teismams, numanant, kad skolinkas neturi turto-manes nevilioja :) Tabar tavo eile, atsakyt-ka zmogus turi daryt prarades desines rankos tris pirstus, idant netapt zmogumi be lesu, nors ju turi banke?