Tema: Re: globa
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-20 01:09:21

"Gintas" <netikras@adresas.lt> parašė naujienų
news:hj5dne$gsd$1@trimpas.omnitel.net...
> Issamus atsakymas i klausima, kuris skambejo:
>
> "O gal kitaip? Prarandi avarijoje 3 desines rankos pirstus ir patampi
> konkretus nulis be pinigu :)  Nes niekur paraso nebepadesi, tad jei neturi
> grynuju ar internetines bankininkystes-puse metu mokytis turesi su kaire
> ne tik pasirasyt, bet ir rasyt ..........O ir pasa pasikeist, nes parasas
> kitaip prades atrodyt :)"

Ir dar pridek kad veiksmas vyksta Telsiu banke, kur kai kuriu avinu nuomone
dirba karves. Jeigu issipisineciau tavo stiliumi atsakyciau paprastai - ash
kairiarankis. Jei reiketu praktinio atsakymo - per 10 minuciu ismokciau
daugmaz panasiai pasirasyti kita ranka. Jei  issamesnis klausimas butu toks,
kad kartu su pirstais amputuotos abi rankos ir kojos - paprasyciau, kad mane
nuveztu i artimiausia notaru biura - kiek atsimenu Telsiu gaubli net
vaziuojant per pusnis, bent trys biurai yra 5-10 minuciu kelio atstumu nuo
Sweb banko.