Tema: Re: prekiu grazinimas
Autorius: AZA
Data: 2009-12-15 11:58:00
Gavau nauja atsakyma is pardavejo, kad pagal
Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymo "Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos ryšio priemonėmis, taisyklių patvirtinimo" (Valstybės žinios, 2001, Nr. 73-2583) punkta nr 3
Daiktų trūkumai šalinami, daiktai keičiami, grąžinami vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” (Žin., 2001, Nr.58-2105) patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

O pagal tas prekiu grazinimo taisykles audio technika nepatenka i grazinamu daiktu kategorija :( Taip iseina kad vienas istatymas priestarauja kitam ? Parasiau uzklausima i vartotoju teisiu apsaugos tarnyba, laukiu atsakymo.

-Arturas