Tema: Re: prekiu grazinimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-10 14:20:47
OK - tikslinam uzduotis. Mano verslas - prekyba buitine technika. Kupil -
prodal. Bet tada dar vienas patiklsinimas. Paskambino man pjezo telefonu,
pasiklausineja kas ir kaip ir sako - "OK, man telikas tinka, jamu du.
Atvaziuoju po valandos, busi?". Ash sakau - "OK, po valandos laukiu,
atvaziuok pasiimk tuos telikus". Mes jau sutarti sudarem? Kad butu
linksmiau - pjezo priesh vaziuodamas sumokejo avansa internetu,o ash jam
nusiunciau emeilu patvirtinima, kad telikai jau jo laukia.