Tema: Re: prekiu grazinimas
Autorius: AZA
Data: 2009-12-14 15:22:22
Idomu, ar kas nors yra pasinaudojes tokia galimybe grazinti nepatikusi daikta pirkta inernetu? Kaip tik isigijau magnetola, kurios garsas manes netenkina ir po 4 d.d. (realiai naudota tik viena diena) nusprendziau grazinti, bet pardavejas nukreipe i garantini. Ar gali pardavejas atsisakyti priimti preke atgal, motyvuodamas, kad pradzioje turi jo kokybe ivertinti treciasis asmuo?

-Arturas