Tema: Re: prekiu grazinimas
Autorius: pjezo
Data: 2009-12-10 13:04:43
hm.
tai bet jei skaito ne tik newsus...
zinok imanoma tokias lazybas laimeti, mazuma pakeitus viena salyga (kurios beja pats ir nenurodei pirmajame poste)...
ir tada butu imanoma grazinti:)

galima lazintis jei netiki:)
salygos:
 perku nauja TV is mano pasirinkto pardavejo registruoto ir veikiancio LT teritorijoje.
grazinu po 5 d. kaip man nepatikusi (nes manau kad jo forma, spalva ir garsas kitoks). grazinu su pazeista pakuote, akivaizdu kad buvo naudotas.
TV grazinsiu, ir pinigus atgausiu, ne todel kad pardavejas bus geras, bet todel, kad taip privales elgtis.

lazinames?:)