Tema: Re: prekiu grazinimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-10 13:56:01
Tada klausimas ant pabarstymo. Idedu skelbima i skelbiu.lt - "Parduodu
telika - štuka litu, kreiptis emeilas@takas.lt". Tu man parasai - duodu
astuonis simtus ir darom bizni. Sakau - ok, atvaziuok pasiimt. Atvaziuoji -
pasiimi, sumoki. Po penkiu dienu atvezi, nes sutartis sudaryta rysio
priemoniu pagalba, o telikas taves nedziugina. Kur padurimas?