Tema: Re: "Papildomi" talonėliai poliklinikoje
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-14 22:58:11
Čia aš apie Glavecką, kai jis bandė slapta pramušti, kad už gydymą jam sumokėtų ligonių kasos:

Gydytis - brangu

Kad medicinos paslaugos užsienyje, ypač širdies operacijos, nėra pigios, suprantama visiems. Galima spėti, kad toks
patyręs keliauninkas kaip K.Glaveckas prieš išvykdamas į Aliaską vis dėlto apsidraudė. Tokiu atveju gydymo išlaidas
padengtų draudimo kompanija.

LŽ duomenimis, tokia operacija, kokia buvo atlikta infarktą patyrusiam parlamentarui, JAV gali kainuoti nuo 100 iki 200
tūkst. dolerių.
(http://www.balsas.lt/naujiena/304654/k-glavecko-liga-po-devyniais-uzraktais)