Tema: Re: "Papildomi" talonėliai poliklinikoje
Autorius: iNika
Data: 2009-12-11 17:18:26
BigM rašė:

> O situacija tokia.
>
> 1. Rajono poliklinikos gydytoja neskiria vaikui gydymo, motyvuodama, kad
> neturi tiek kompetencijos (šaunu).
>
> 2. Rekomenduoja kreiptis į Santariškes ir registruotis pas specus
> (šaunu) - kai bus aišku dėl priėmimo be problemų išrašys siuntimą (šaunu).
>
> 3. Santariškės nukreipia į Antakalnio polikliniką. O ten ir prasidėjo:
> jei norit, laukit bendraja tvarka ~1.5 mėn. (o vaikui yra bakterija,
> kurios po pirmo karto antibiotikais neišgujo iš žarnyno ir kuri kaipo ir
> pavojinga jei ilgiau delsti) arba mokėkit 37 Lt "stafkę" už "papildomą"
> [...]

man buvo panasus atvejis, tad davus poniutei, atsakanciai uz taloneliu
isdavima 50 lt tiesiai i kisene - talonelis buvo israsytas sekanciai
dienai, o siaip tai nezinau, gal geriau butu, jeigu ta jusu rajono
gydytoja israsytu siuntima i mokama kokia pvz. grybo g. - nebutu jokiu
problemu ir ligoniu kasos nemazai ten kompensuoja man rodos, bent jau
kai ejau su siuntimu tai man kainavo visai kapeikas ten gydymas ir
diagnostika...