Tema: Re: "Papildomi" talonėliai poliklinikoje
Autorius: gopas
Data: 2009-12-12 01:02:08
o kodel vienu atveju tuos papildomus gauni siaip, kitu atveju jau pirkt
reikia. as manau kad cia
yra nesamone. tai ateini i registratura, sakai va vaikas su temperatura,
serga baisiai, reik skubiai
apsilankyt pas gydytoja, ir gauni ta papildoma talona.

siaip ar kitaip...manau reik but naglam ir truputi zinot savo teises ir
viskas bus gerai. siaip ar kitaip,
visi jie gyvena is musu (mokesciu moketoju) pinigu.