Tema: Re: "Papildomi" talonėliai poliklinikoje
Autorius: BigM
Data: 2009-12-14 14:19:56
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message
news:hg57q3$6n8$1@trimpas.omnitel.net...
> Siulai ivesti draudimineje medicinoje francize? Daug niaunsu, taciau
> realiam gyvenime tai nepasiteisino. Pries koki 30-40 metu privacios
> draudimo bendroves JAV taip darydavo, taciau atsisake. Paziurek ir dabar
> kaip yra su draudimu (ne tik LT, bet ir beveik visame pasaulyje). Draudi
> karuti pagal CASCO. Draudikas tau vos ne per jega ikish francize. Ateik
> apsidraust nuo kritiniu ligu, invalidumo ir mirties ir pasiulyk draudikui
> varianta - visas islaidas iki 1000 Lt ash apsimoku pats, taciau sumazinkit
> man imoka. Jei CASCO atveju tavo draudimo imoka sumazes zenkliai, tai
> [...]

Lagyčna. Kontrargumentų neturiu.

Kaip ir visur, tik nuo bendro visuomenės sąmoningumo lygio priklauso. Iš
kitos pusės blogai, kai dėl vieno/kito procento tokių galimų atvejų, turi
kentėti dauguma. Kai man teko susidurti su VMI sistemomis, tai ten tipiniams
95% atvejų algoritmas yra elementarus ir paprastas ir kainuoja santykinai
kapeikas, o vat kad suvaldytum tuos potencialius 5% probleminių atvejų (ale
delspinigių skaičiavimas, mokestinių paskolų sutartys, išieškojimai ir
pan.), tai viso reikalo kainą pakelia KARTAIS. Ir keista, kai valdžia
puoselėja ne tuos lengvuosius atvejus, o vis kovoja su tais niekiniais
keliais procentais (įvedant visą aibę kontrolės mechanizmų) ir dėl to
smarkiai kenčia absoliuti dauguma... sunku paskaičiuoti realų poveikį, bet,
kaip sakoma, "zhopoj chuju", kad tai tikrai neįnaudą mums visiems :)