Tema: Re: \"Papildomi\" talonėliai poliklinikoje
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-12 15:27:46
"Sondra" savo puslapyje sako:

Lietuvos Respublikos valstybinio socialinio draudimo fondo biudžeto 2009
metų rodiklių patvirtinimo įstatymas (2008 12 18 Nr. XI-70, Žin., 2008
12 30, Nr. 149-5998) nustatė valstybinio socialinio draudimo įmokų
tarifus 2009 metais:

Draudėjų bendrasis valstybinio pensijų, ligos ir motinystės, nedarbo
socialinio draudimo ir sveikatos draudimo įmokų tarifas - 30,7 procento.

Jo dydžiai atskiroms socialinio draudimo rūšims:

     * pensijų socialiniam draudimui – 23,3 procento;
     * ligos ir motinystės socialiniam draudimui – 3,4 procento;
     * nedarbo socialiniam draudimui – 1 procentas;
     * sveikatos draudimui – 3 procentai.

Sudėjus tris paskutines eilutes gauname tavo minėtus maždaug 6%

Taip kad Sodra labai prie ko.