Tema: Re: LEO :)
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-27 19:34:23
Ačiū už komplimentą, bet nematau, kame čia tas patikimas :-\ Jei už
apibrėžimą - tai gal ;-).

Bet jei toks vertinimas teisingas atrodo ne man vienam, tai man daugiau nuo
to tik graudu. Nes tada belieka tik veiksmai rinkti parašus konstitucijos
keitimui ir važinėt dviratuku, su vėliava "Aš neapsiperku prekybos
centruose, nes jie smaugia smulkų verslą".