Tema: Re: LEO :)
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-11-27 14:20:23
Agreed.
JAV realybė yra politiškai korektiška visuomenė be gyvybės.
Savo "tautai" vienyti telieka tik tokie pigūs triukai kaip pastovus išorinio priešo ieškojimas. Globalus nihilizmas ten pas juos, nuolat "mandagiai" prašieptais dantimis, ir linksėjimas net tada, kai visiškai nesutinka su tavo dėstoma pozicija. Bekiaušiškumas, žodžiu.

Palyginam pvz su Japonija.