Tema: Re: LEO :)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-11-27 13:14:58
Su tuo negaliu nesutikt, amerikos konstitucija, yra labai pralenkusi laika ir na, hm, +/-universali (gal ishskyrus vietas apie ginklus:) bet butent taikymas, t.y. butent tas, kas maosi plika akim, nesigilinant i ta kultura giliau, pavadinklim taip, poluliarus mitai apauge ta sistema - taigi tai yra neprotinga, kaip minimum.:)