Tema: Re: LEO :)
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-27 12:04:27
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:heo050$3ap$1@trimpas.omnitel.net...
> nu o ar tu isivaizduoji lietuvoj teisma, kuriame darbuotojas bandytu
> prisiteist ish darbdavio 47milijardus uzh tai, kad jam darbe teko siekti
> rankomis, sedeti ir stoveti...

Hiperbolės gražu, bet gal neįsijaučiam? :-P

> taigi mano supratimu, tai tikrai nera protinga teisine sistema, tai
> parodo, kas nutinka valstybeje su teisininku perprodukcija:)

p. Toxi, mano kuklia nuomone problema yra ne sistema, o jos taikymas. Man
lygiai taip pat nepatinka amerikonų gyvenimo būdas, jo primetimas kitiems,
vat analogiški teisiniai kazusai, tačiau aš bent jau pripažįstu tai, kad jie
eksperimentuoja, griūva veidu į purvą, vėl keliasi, daro kitaip ir pan. O
pas mus kontinente tai vis daugiau tesių ir vis mažiau pareigų, atsakomybės.