Tema: Re: LEO :)
Autorius: Silvano
Data: 2009-11-27 10:05:25
man ji kaip tik patinka...vienas labiausiai man patinkanciu dalyku ten yra
baudiniai nuostoliai. Priteisiant nuostolius turi buti prevencinis
prieskonis, priesingu atveju teise ir teisinguma bus galima susikisti i
sikna (kaip yra dabar)...pagarba galima isugdyti tik per pinigus :) as dabar
galiu bet ka pasiust nx ir spirt i sikna - man nei silta nei salta nuo tu
2000 lt priteistos neturtines zalos...o gal dar teismas pasakys, kad cia tik
mano nuomone :)) jav taip nera...ten kiekvienas zmogus, svarbiausia
kiekvienas PAREIGUNAS, TARNAUTOJAS, jaucia didele atsakomybe uz savo
veiksmus, nes tinkamai neatlikus savo pareigu ir gavus ieskini nieko nesuima
juokas :)