Tema: Re: LEO :)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-11-27 09:46:40
nu o ar tu isivaizduoji lietuvoj teisma, kuriame darbuotojas bandytu prisiteist ish darbdavio 47milijardus uzh tai, kad jam darbe teko siekti rankomis, sedeti ir stoveti...
taigi mano supratimu, tai tikrai nera protinga teisine sistema, tai parodo, kas nutinka valstybeje su teisininku perprodukcija:)