Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: tomuco
Data: 2009-10-23 16:24:48
o tai kas belieka, kai darbe liūdesys.Tao bent atlyginimas juokingas,
pakelia nuotaika. Tai vat ir ieškausi sau ekstrymo, nuotykių. Pas mus
darbovietėje šiaip nesimpatizuoja tiem, kurie turi savo nuomonę ir moka ją
argumetuotai reikšti. Juk debilus lengivau valdyti. Bet bėda - debilas
neatneš pinigų į įmonės sąskaitą. Tai ir kenčia jie nuo manęs ir dar kelių
tokių "erezijos" skleidėjų, ramybės drumstėjų. Bet jaučiu, pasitaikius
pirmai patogiai progai, su liūdesiu akyse ir nerimu širdyje atsisveikins jie
su manim :)
P.S. Šiandien nukoviau pelningą projektą. Dirbu ir galvoju, o kam? Bet
greitai susitvardžiau ir dabar jau viskas gerai :)
Ačiū už linkėjimus. Tau irgi sekmės.

--
tomuco