Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: Anita
Data: 2009-10-21 16:31:49
zinai, brangusis, esu dirbusi buvusioje darbovieteje 12 metu. ir tai NEI
VIENERIUS metus nesu turejusi 28 kalendoriniu dienu atostogu. ir nepamenu,
kas is imones yra turejes..
islepes tamsta esate. ir to, kaip rasote ir ka rasote.

ne apie teisinius dalykus siuo metu kalba. priversti iseiti negali,
nemokamu. atleisti mazinant etatus-gali. ir yra n + k budu apeiti istatymus.
tiek Lietuvoje, tiek kitur

visada yra 2 puses. tiek darbdavio, tiek darbuotojo