Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: tomuco
Data: 2009-10-21 13:34:32
na tai va,
grįžau iš susirinkimo. Kaip ir buvo minėta prieš tai, vadovybė labai PRAŠO
skyrių vadovų pasitarti su pavaldiniais ir atsižvelgiant, individualiai
kieikvieno darbuotojo darbo krūvį ir soc.padėti nuspręsti kiek laiko jis ims
neapmokamų atostogų. Geriausia būtų, kad darbuotojai bent jau mėnesį
pasiilsėtų. :) Aš nesutikau, tai paprašė manęs užeiti 15:30 val. Ka gi,
eisiu.

--
tomuco