Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: tomuco
Data: 2009-10-23 16:08:27
Ne daug kas te pasikeitė.
Valdžia verkė kaip viskas blogai ir kaip jie NENORI, bet PRIVALO mus visus
varyti tų nelemtų neapmokamų atostogų. Visi sėdėjo galvas nuleidę, kaip
katinai į uoginę pri^ikę. Aš pasakiau, kodėl neisiu atostogų ir dar
direktoriaus išsakytų keletą melagysčių aie kolegų darbo rezultatus
paneigiau. Tai direktorius sėdėjo raudonu veidu visą susirinkimą ir kosėjo.
O pavaduotoja bandė mane tildinti ir nukreipinėti pokalbį į kokias tai
smulkmenas, kurios visiškai niekam neįdomios ir neturi nieko bendro su
susirinkimo tema. Tai va, užsivilkau didelį velnią ant savęs nuo valdžios.
Bet ištraukiau iš direktoriaus lupų tokį sakinį: - tegu skyrių ir tarnybų
vadovai apsvarsto su keikvienu darbuotoju jo užimtumo per ateinančius du
mėnėsius klausimą ir, atsižvelgdami į darbo krūvius, užimtumą bei socialinę
darbuotojo padėtį,  nusprendžia kam ir kiek reikėtų eiti ir ar iš viso
reikėtų eiti neapmokamų atostogų.

Pagyvensim pamatysim :)

P.S. kaip jums sakinys? -Tai Jūs gi galite galu gale pas mamą į kaimą
nuvažiuoti. Ten sriubos tikrai gausit.
--
tomuco