Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: Ninja666
Data: 2009-10-23 09:46:12
nu blyn wrote:
> Uz valanda tiek nelupa dazniausiai, beto tokiu parduodamu darbuotojo valandu nelabai gaunasi 160 i menesi, o jeigu lupa tiek ir i menesi darbuotojas parduoda 160 valandu, tikrai darbuotojo alga didesne nei parasei. As apie tai ir sneku, kad sutartis nera adekvati dabartiniai situacijai. Viena yra loxintis darbdaviui, kita kai ekonomine krize.
> [...]

Na su šitomis sutartimis yra viskas ok - žmonės pasirašo pagal jas, tai
reiškia juos tenkina ta situacija.

Aš, asmeniškai, nesutikčiau ir nepasirašinėčiau/neperrašinėčiau tokios.
Nematyčiau didelės tragedijos bandant pakovot su savo darbdaviu. Darbo
vietos nebranginu, turiu stiprių backupų (galiu ir be darbo puikiai
gyvent ir dar šeimą išlaikyt). O va turiu draugą, kuris dirbo pagal tą
fix+premijos, nors per pokalbius buvo viskas kitaip žadama. Tai
netikėtai bac ir nurėžė 66% procentus algos :) nice ? Viskas normaliai ?

Kai žmonės yra tik vidutiniokai, tai jie ir dreba dėl savo darbo vietos.
O kai jie žino savo vertę, tai jie jir ir nesileidžia, kad jiems ant
galvos šiktų.

Beje - čia gal aš jaunas, ragais dar neaplaužytas, bet kolkas vis
kovodavau ir niekad nenusileisdavau. Darbdavys yra darbdavys, bet ne
mano ponas. Aš TIKRAI nesijaučiu jiems už ką nors skolingas.