Tema: Re: Lieptas ezere
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-08-06 17:14:53
Su autostrada šiek tiek kitaip vadovausiesi ženklais, jei nedraudžiama - tai
leidžiama. Jei aš atvažiuoju prie ežero ir nėra jokių ženklų draudžiančių
maudytis, einu ramiai maudytis ir man visai tas pats kas tą lieptą čia
pastatė. Čia kaip Palangos tiltas, ar kas prašo leidimo ant jo užlipti?
Užvažiuoti - negalima, nes tam pastatyti ženklai. Jeigu žmogus nori
pasistatyti savo asmeninį lieptą, tai tegul pasidaro jį surenkamą
pasimaudžius, arba aptveria tvora, arba neknisa smegenų.