Tema: Re: Lieptas ezere
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-04 13:55:30
tu čia chuligano merginos nekišk, nes visi tie ereliai šaudantys retriverius, suglaudę ausis apsimeta, kad nieko nemato,
kai iš pažiūros stipresni vyrukai pažeidinėja tvarką.
viso kaimo irgi nekišk, nes niekas jiems neliepia niekur eiti, ir niekur jie neis.
o apie kokius tu čia liudininkus staiga, tai neaišku. gal tas mentas pradėjo liudininkų ieškoti, jog jis nekaltas, bet neatsirado nei vieno
tai paliudijančio?