Tema: Re: Lieptas ezere
Autorius: Toxis
Data: 2009-08-04 18:02:07
Gerai, kreiva pavizdi pateikiau.. apsukam situacija:
Gyveni daugiabuchiame name su palepe (kuri priklauso visiems). palepe alpleista, apgriuvus, tada kaimynai nusprendzia, davai visi susimetam, atsiremontuosim, pasidarysim skaityka, ar biliardo kambari, nu kazhka tokio grazhaus, tu spjauni, sakai, neturiu pinigu. tada kai kaimynai uzh savo pinigus atremontuoja, savo jegom sutvarko palepe ir istato ten duris (na, del saugumo) - tu aishku esi vienas ish tu, kuris prades rekt, kodel nedave rakto tau, juk nuosavybe visu, o ishsikovojes rakta ten susikviesi savo druzhikus pagert alaus ir pazhaist biliardo, juk palepe visu ir ash juk neturiu klaust kaimynu leidimo, kai einu per laiptine, kuri irgi visu?