Tema: Re: Lieptas ezere
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-04 15:42:24
tai dar prikurk, kad ten mano istorija buvo su tuo dviraciu.
ne as gi ja parasiau ir paskui keiciau aplinkybes.
pats gi ir cia rasai: "pats nematei, tai tavo zodis, akd buvo taip, tolygus mano zodziui kad buvo anaip", nu tai kas tau ne taip?
parasiau juk ten: jei lekia, jis kaltas, jei ne, turi buti kaltas automobilis.