Tema: Re: Lieptas ezere
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-08-04 15:29:42
Policija jaunuolių humoro neįvertino
Autorius: Lina Vyšniauskienė, „Lietuvos žinios" 2009 liepos mėn. 29 d. 08:33
Delfi.lt, 2009 07 29

Trys jaunuoliai sumanė paeksperimentuoti. Sostinės centre jie pasistatė
palapinę, gėrė alų ir laukė, ką darys policija. Eksperimentas baigėsi
liūdnai.
Giedrą vasaros popietę Vilniaus Vokiečių gatve skubantys praeiviai
galėjo matyti neįprastą vaizdą. Beveik pačiame sostinės centre trys
jaunuoliai sumanė pasistatyti palapinę. Ji buvo pastatyta ant žaliosios
vejos, priešais 14-ąjį Vokiečių gatvės namą. Šioje gatvėje visada gausu
vilniečių ir miesto svečių, tad atrakcijos stebėtojų netrūko.
Pasistatę palapinę trys vaikinai linksmai vaišinosi alumi. Iš pradžių
alaus pirkti bėgiojo patys. Vėliau, kaip vaikinai pasakojo policijos
pareigūnams, jo atnešdavo padavėja iš netoliese esančios kavinės. Visą
šį renginį vaikinai nufilmavo. Vaizdajuostė taip pat atsidurs policijos
komisariate kaip daiktinis įrodymas.
Galiausiai kas nors iš praeivių apie tokius "pokštus" pranešė policijos
pareigūnams. Atvykę policininkai rado jaunuolius puikiausiai
nusiteikusius. 29, 25 ir 24 metų vilniečiai buvo jau kauštelėję.
Atvesdinti į policijos komisariatą jie aiškino norėję "padaryti
eksperimentą". Gatvėje niekur nėra ženklo, draudžiančio statyti
palapinę. Todėl vaikinai norėjo patikrinti, kaip elgsis policija.
Tačiau, atrodo, eksperimentuodami jie persistengė.
Policija jaunuolių eksperimentą įvertino baudomis. Už laikino pastato
statymą neleistinoje vietoje visi trys privalės susimokėti po 100 litų
baudos. Papildomos baudos skirtos už alkoholinių gėrimų vartojimą
viešoje vietoje. Dviem iš jų skirta po 30 litų, vienam - 40 litų bauda.
Pasak pareigūnų, jaunuoliai iki šiol nebuvo bausti. Be to, jų veiksmai
niekam nepadarė jokios žalos, tad vaikinai atsipirko nedidelėmis baudomis.