Tema: Re: Lieptas ezere
Autorius: Splitas
Data: 2009-08-04 14:12:46
o as tokiam ranka paspausciau. Tegu ir draugiskai sugyvent reikia ir tuom turi but grindziami zmoniu santykiai, bet is asmenines patirties turiu kategoriska kitokia nuomone: senojoj gyvenamoj vietoj viena moteris iprato vedziot suni be antsnukio ir pavadelio. Blogis tame, kad suo is paziuros - bezvrednas tikrai, (ala landsyras ar pan), nu kaip retriveris smulkesnis ir juodas, bet susitikes su mano spanieliuku (irgi is paziuros ramutelis gerutelis, 6 metai ner niekam is zmoniu ikandes) - plesosi iki kraujo ir zaizdu ir jei neskirtum, spanieliui butu garantuota AtA (masiu skirtumai ir zabtu dydziu diferencijacija vis tik yra)... Viena kart palaidas - sunys pjaunasi, antra kart susitikau - ir vel palaidas. Su ta moteriske ejau pasikalbet (nereikalaut ir ne grasint - tiesiog pasikalbet) bukit gera, prisiriskit, uzdekit antsnuki (as savaji tik su pavadeliu vedzioju, pagal ugi - antsnukio nera privaloma, nes zinau, kad sunis kartais buna neprognozuojami - visi, be isimties), nes kartais vedzioja zmona - o ji laukiasi... Nu lyg ir suprato, lyg ir graziai - po savaites vel ziuriu atlekia be pavadzio ir issieptais dantimis ir mano suniui uz gerkles...
Viesumoj stengiuosi necenzurines kalbos nevartot ir mustynese siaip apart vaikystes nedalyvaves - bet ta suni, kol atbego mano 9 eilem matais apklota savininke, spardziau kiek galejau (butu po ranka buve kas smarkiau - tikrai, neslepsiu buciau nudobes). Po 5-7 spyrio pagaliau cypdamas nubego. Savininkei nieko nebesakiau, policijos nekvieciau, bet su sunim eidamas vaiksciot audavausi sunkesnius batus ir nesiausi, kad galeciau dar efektyviau apsigint.

Ir jus man pasakykit - kur tos moters protas? Juk jei "mielas geras" uzpuole kazka> gali uzpult dar kazka? Ar ne? Ir manau, reik tiketis, tas kitas kazkas bus ne vaikas.