Tema: Re: Vel apie individualia veikla ir mokesciu pasikeitimus
Autorius: Blynas
Data: 2009-01-10 12:43:59
O Latvija sau krizę irgi susigalvojo? Norėjaigyventi rožiniame pasaulyje iki tol, kol atsitiks, kaip ten?
Šiaip jau paskaičius nemažai literatūros ir įvairių ekonomistų komentarų man susidaro vaizdas, kad tokia situacija privalomai turėjo susidaryti. T.y. turėjo atsitikti ir pasaulinė krizė, kuri prasidėjo nuo JAV, turėjo atsitikti ir ekonomikos smukima Lietuvoje, nepriklausomai nuo to, ar būtų kilus pasaulinė krizė. O dabar tiesiog viskas susidėjo.

Šiaip neitin noriu leistis į diskusijas "kas būtų, jeigu būtų".