Tema: Re: Vel apie individualia veikla ir mokesciu pasikeitimus
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-07 14:34:14
pritariu, darsutis reikia, bet sprendimas labai skubotas, nera nei minimaliu imoku (kas jei nuostolis tai nesidraudi?) nei maksimaliu imoku (jei veini metai labai pelningi). Kai tuo tarpu pensijos ir kitu ismoku is sodros lubos yra. Ir gali tu moketi kad ir po milijona, pensija tau jau nedides :)
Priedo, labai neproporcingas apmokestinimas. Vel kazkodel isskiriami teisininkai ir savaime aisku ukininkai. Siuo konkreciu atveju tik skatins seselini versla.

T:)