Tema: Re: Vel apie individualia veikla ir mokesciu pasikeitimus
Autorius: Blynas
Data: 2009-01-07 09:42:01
"IksEr" <robertas-trink@sap.lt> wrote in message news:gk1gfo$qv0$1@trimpas.omnitel.net...
> As taip bandyciau speti, kad motyvavimas ir smulkaus verslo skatinimas
> atsakymui i klausima netinka?

Ne, netinka. Nes tokie kaip Valinskas su savo >900 KLt pajamomis per metus man niekaip nepanašu į smulkų verslą.

> Taip pat tikriausiai netinka ir tas faktas,
> kad smulkusis verslas labai bailus - vos tik kas, iskart slepiasi seselyje.

Jei bailus, tai tegul bijo. Tegul verslauja tie, kas gerai viską apskaičiavę ir jiems nėra ko bijoti. Gal bus mažiau bankrotų, pridarytų nuostolių kitiems ir t.t.

Kas nors pagalvojot, kad po 10-20 metų jau pensijon pradės išeidinėti tie žmonės, kurie dabar dirba pagal autorinius ir t.t., bet nėra savanoriškai susimokėję SoDrai. Kertu lažybų, kad bus didelė dalis, kurie ateičiai nebus prikaupę ir pradės verkti apie tai, kad neturi už ką gyventi. Ir valstybė rems. O kartais ar ne mes visi kartu už tai mokėsim?