Tema: Re: Vel apie individualia veikla ir mokesciu pasikeitimus
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-07 10:23:33
Valinskas nera joks rodiklis. Gal geriau imkime siuvejus, batsiuvius, raktu gamintojus, signalizaciju montuotojus, masinu plovejus, garazinius meistriukus, kompiuteriu priziuretojus, smulkius prekiautojus ir visus kitus kurie daugumai teikia paslaugas gyventojams, bet buvo nusprende dirbti legaliai. Kaip manai kiek jie uzdirba?
O dabar situacija, kad pvz individualios imones atveju virs 56 proc pelno reikia atiduoti valstybei. Kai tuo tarpu net darbo santykiai, kurie istoriski buvo visada brangiausi tesiekia 42 proc mokesciu :) Gaunasi truputi absurdiska situacija kai inidividualios imones savininkui labiu apsimoka save samdytis ir dirbti pagal darbo santykius ir pelna issiimti per darbo uzmokesti :)

O del baimiu, skaiciavimu ir planavimu. Pasakyk ka galima buvo siuo atveju suplanuoti ir suskaiciuoti, kad net siai dienai,kai jau yra priimti istatymai vykdancios institucijos nelabai zino kiek moketi, kas atsakingas, kaip sukontroliuoti ir panasiai. Bendra ideja yra, bet kai giliniesi i smulkmenas neikas kolkas neiaksu. Ir koks turi buti verslininkas - aiskeregis, kad numatytum ne tik artejancia krize (ta dar buvo galima prognozuoti ir ji neatejo kaip stichine nelaime), o kaip su istatymias kurie nuo projekto pasirodymo iki jo isigaliojimo tebuvo tik 1-2 savaites :)

Del pensiju mokejimo, sutinku reikes ju visiems, bet mokestis turi buti protingas ir proporcingas. Nes pagal dabartine tvarka gali sodrai kas metus moketi po milijona, bet pensijos gausi max 7 klt :)

T:)