Tema: Re: Vel apie individualia veikla ir mokesciu pasikeitimus
Autorius: Blynas
Data: 2009-01-09 11:04:01
Ir vėl tu kalbi emocijom. Tikrai žinai, kad VMI tai netinka? Nes kol kas net ir ne vienas čia pasisakiusių ir citavusių įstatymus teigė, kad taip daryti galima. Taip ir ligą galima kokią pasigauti, kai pastoviai gyveni baimėj.

Kalbant apie tavo minimus mistinius "4 komunarus". Įtariu, kad eina kalba apie dabartinėje pozicijoje esančius politikus. Matau aš iš tavęs jų adresu daug kritikos (dar klausimas, ar ji konstruktyvi), bet nė vieno pasiūlymo (taip pat konstruktyvaus). Taip pat apie juos kalbant reikia nepamiršti, kad skirtingau nei buvusi valdžia, šie kažką daro. Ir jie tiki tuo, ką daro. Juos išrinko žmonės, tad savo pasitikėjimą jų planu žmonės jau parodė. Tie tavo minimi "4 komunarai" rizikuoja savo reputacija tam, kad visiems būtų geriau ilgu laikotarpiu. Ar tai tesingas sprendimas? Taip. Ar tai teisingiausias sprendimas? Manau, kad ne. Bet kol yra darančių bent jau tokius veiksmus, aš dėkingas Lietuvai, kad išrinko tuos "4 komunarus", o ne Kirkilą.