Tema: Re: Vel apie individualia veikla ir mokesciu pasikeitimus
Autorius: IksEr
Data: 2009-01-07 07:43:09
"Memba of board" <bbd007@NOSPAMgmail.com> wrote in message
news:gk0i7d$9gd$1@trimpas.omnitel.net...
> Prie nuolatinio Lietuvos gyventojo įprastinių išlaidų individualios
> veiklos pajamoms gauti galima priskirti prekių, medžiagų, žaliavų, detalių
> ir kt. įsigijimo išlaidas, nuomos, reklamos, palūkanų, įrankių įsigijimo,
> darbo užmokesčio išlaidas, privalomojo socialinio, sveikatos draudimo
> įmokas, privalomas rinkliavas, mokesčius ir kitas išlaidas, susijusias su
> individualios veiklos pajamų gavimu.

Nu. O dabar realiai pagalvok, ka is sio saraso galesi prisitaikyti sau :)
Prekes, medziagos ir kt atkrinta, nes prekybos nevykdai. Irankiu neisigyji,
darbo uzmokescio niekam nemoki. Masinos pirkimo, nekilnojamo turto isigijimo
islaidos - neleidziami atskaitymai, kura irgi abejoju, ar pavyks atskaityti.
Zodziu, gausis kapeikos palygint su visom pajamom.

> Bet tai man nepaaiskina, ar Sodrai reikes moketi nuo visos gautu pajamu
> sumos, ar bus galima dar atskaityti kazka?

SoDra dar pati nezino, kaip ten bus - skambinausi vakar, sake paskambinti po
savaites, GAL tada jau bus poistatyminiai aktai ir paaskinamieji rastai.

S.Y.
XR