Tema: Re: kasko salyga
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-07-16 10:50:33
mhm. man atspausdino is sistemos LD pasiulyma, idejo i voka ir atsiunte.
net parasa uzsidejo "stampini"

bet pasiulymas pralinksmino: masinos verte 8600, francize - 10000
(nesuklydau su nuliais) .. draudimo kaina - viso labo 300lt metams..
:DDD  ilgai ziurejau ir bandziau suprast, kur suo pakastas.. :D