Tema: Re: kasko salyga
Autorius: 2mblas
Data: 2009-07-14 16:05:16
draudimas tai toks daiktas, kaip pasiimti pinigus, bet reikalui esant ju
nemoketi.. cia beveik yra taisykle, nes jie visaods ras kruvas punktu, pagal
kuriuos nenores moketi pinigo, motyvuodami tuo jog tai nedraudiminis ivykis.
bukite atsargus, pasirasydami tokius popierius, kaip auksciau pacituotas..