Tema: Re: kasko salyga
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-14 16:31:16
taigi-pries veja nepapusi. KAI TIK kas pradeda SKAITYTI atidziau ta sutarti ir pateikti visokius klausimus-tokiam pasiuloma nesidrausti ir tiek , nes sutartis tipine ir labai nustebciau, jei jinai butu kam nors koreguojama. Tuo labiau-ar gali kaltinti ten ta sedincia mergina? Uzburtas ratas kazkoks-tamsta pradedi purkstauti, o jai -visa tai -nereikalingos problemos.  Ateis kitas, maziau atidus-pasirasys ir jai to pakaks :)