Tema: Re: kasko salyga
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-07-14 15:47:47
dar:
"201.2.17.    jei įvykis nutiko transporto priemonei važiuojant ne kelių
eismui skirtomis vietovėmis (užšalusiais
vandens telkiniais, miškais, pievomis, laukais ir pan.); "

vadinasi jei iki ezero nuvaziuoji keliu, kurio nera pazymeta NT registre
- vaziavai pievoje - negalioja?

201.2.20.    jei žala transporto priemonei padaryta transporto priemon÷s
valdytojo, keleivių, kurie eismo įvykio
metu nebuvo prisisegę saugos diržų. Ši sąlyga taikoma, jei tai tur÷jo
įtakos įvykiui;

išlekia kelevis neprisiseges pro priekini stikla - "netaisysim, nes
nebuvo prisiseges - reikalauk is jo" ?

201.2.22.    jei įvykis nutiko transporto priemonę transportuojant
sausumos transportu;

taigi.. auto tarkim pramusta pakaba del duobes (kaip ir pakliuna po
kasko), tavo auto transportuoja autovezis ir pakliuna i avarija. tavo
auto sugadinta dar labiau, bet cia nedraudiminis ivykis gaunasi..

nesuprantu.. tai cia kasko skaitosi ar akiu dumimas.. ?