Tema: Re: kasko salyga
Autorius: Dexteris
Data: 2009-07-16 08:47:39
Tame ir esmė, kad balandį pirkau Audi A4, prie Regitros Ergo kioskelis
stovi, apdraudžiau, apskaičiavo 1625 litus, išdalinau kas ketvirtį mokėti.
Dabar nueinu į Lietuvos draudimą pasiteirauti, sako už tą patį 1071 litas.
Tai gerokai mažiau. Tai ir galvoju po 3 mėnesių nutraukti su Ergo ir
apsidrausti LD. Ergo dar priskaičiuotas keleivių draudimas už 75 litus,
nežinau, ar LD į tą 1071 Lt sumą jis įeina, bet vistiek LD pigiau.