Tema: Re: Q: Biometriniai duomenys į pasą/atk
Autorius: RJ
Data: 2009-06-30 17:32:39
Elementaru.. Pabandyk suklastoti dabartini pasa/id kortele.
Ypac cipa :D
O stai patikrinti kas irasyta cipe gali su bet kokiu
rfid readeriu. Nesileiskime i nesamones, kad kiekvienas
geek'as gali nuskaityti chipa (reikia zinoti 3 parametrus
is spausdintines mrz eilutes).
Plius id korteles kontaktinis chipas turi feature
kaip sertifikatai (pvz. ebalsavimas, ebankingas etc).

Atskiras dalykas yra pirstu atspaudai- jie saugimi kitame
chipo bloke negu nuotraukos ir mrz eilutes. Prie ju prieiti gali
tik _autorizuoti_ (turintys certifikata) kompai. T.y. skaitant
pirstu atspaudu info, turi kreiptis i LT esanti chm... centra.
Taigi usa (ar kur kitur) pasienietis nuskaites biometrini LT pasa ir
noredamas sulyginti pirstu atspaudus sius uzklausa i LT ir tik po
to gales palyginti atspaudus.
Taigi savo pirstu atspaudu chipe nepamatysi...

"shmikis" <jo@fa.na> parašė naujienų news:op.uwcb9nub1k351w@lapt.init.lt...